Nu är det vår!

Så underbart skönt.. Solen skiner och det är varmt :) Trodde aldrig att vintern skulle ta slut, men som alla andra år, så tog även denna vinter sitt pick och pack och försvann :D
Och igår va det hela 32 grader varmt på balkongen. Men inte så konstigt när solen ligger rakt på och det är inglasat. Mer lä går inte att hitta. Men skönt va det :)

i fredags va jag och tittade på min nya lägenhet också :) Den kommer bli kanon bra.. Lite litet kök bara, men det duger. Han som har den håller på att renovera kök, hall, klädkammare och rummet (Det är en etta), så mer tur kunde jag inte ha. Badrummet är väldigt stort för att vara i en etta, och även den är helt nyrenoverad och stambytt :) Men en sak jag fastnade för direkt va dom nya skåpsluckorna. Mörkt trä, och så fruktansvärt snygga :)
Hoppas att det blir inflyttning första maj, dom trodde att dom skulle vara klara med renoveringen då, men om det blir tidigare gör ju inte det något :)

Och jobbsökandet går väl som vanligt, jag söker som en tok, men får ingenting för det! Antingen får man nej eller inget svar alls. För det mesta inget svar alls, och det gör mig liiite irriterad..
Och plugga är det sista jag kommer göra. Känns inte så lockande att dra på sig massa skulder!

Saknar Ziva en hel del också, har nu varit utan henne i en månad ungefär. Fast jag vet ju att hon har kommit till det absolut bästa hemmet :)

Idag blir det träning också :) Har inte tränat på 2 veckor :/ Så det ska bli skönt att komma igång igen.. Hoppas bara det går bra efter ca 2 veckor med förkylning hit och dit.. :)

Nej nu ska jag snart upp till Pål Ljungshage och köpa tobak, sen hem och dammsuga, sen kanske ta en kaffe hos bästa Katta :) Får se vad hon säger om det..

Hej då, hej då!

Kram/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0