Underbar dag!

Började dagen med en långpromenad med Katta och hundarna. Gick hela vägen ut till Ängstugan, så långt vi kunde komma, sen gick vi hem igen :)
Vädret va underbart, och till skillnad mot en annan hade jag precis lagom kläder på mig! Hahahahahaha! :)
Milo blev iaf trött, gick och la sig i solen här hemma direkt, sen somnade han som en stock :)

Sen vid 13.15 åkte jag ner till Sensus (Dom ska hjälpa mig skaffa jobb, hmmm), och pratade med min arbetscoach i ca en timma. Va så trött så jag trodde jag skulle somna i fåtöljen..Hehe..

Sen va det bara att åka hem, slänga i sig nåt att äta och sen träna! :)

Trodde inte jag skulle palla med mer än 20 minuter, men JODÅ! :D Gick förvånansvärt bra på träningen.
Igentligen skulle vi köra en timma kondition och sen ben, men blev ca 25 minuter konidtion och resten ben.
Idag är jag faktiskt stolt över mig själv :) Men det kommer kännas i morgon..Hehe!

Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och funderar på vad man ska äta, om man ska äta, när man ska äta! Haha..
Klockan är ändå snart 8, så får väl bli någon kvällsmacka eller nåt bara :)

Tack för mig!

Hejdå, hejdå! /Mickis

Kommentarer
Postat av: Katta

Du är så jäkla duktig, stumpan! :) Kram

2010-04-13 @ 19:54:35
URL: http://www.metrobloggen.se/biffenbabe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0