I morgon gäller det!

Jobb 8-11 sen bara vänta tills tåget går till Sthlm :)
Mamma pratade om att vi skulle ta en öl på OT innan, och det tycker jag låter som en inte allt för dum idé :)
Och sol, sol, sol vill vi ha i morgon. Kul att titta på konsert i regn, knappast.
Men om man ska lita på vädret dom visar på tv, skulle det bli ca 28-30 grader i morgon :) Tack tack.

Är just nu på jobbet, jobbar till kl 21. Men vad gör man när man inte har något att göra?! Haha.
Jaja, snart blir det väl fullt upp antar jag :)

På dan va jag och Katta på baksidan av huset med hundarna. Satt där i det småfuktiga gräset och inte gjorde nåt.
Får göra om det en solig dag, så får vi ta med det berömda kaffet :)

Det är bara 3 dagar tills jag fyller. Hipp hipp hurra för mig. Vad önskar man sig när man fyller 21??!! Ingenting. Inte jag iaf. Varför kan det inte alltid vara som när man va liten? Att det pirrade i magen redan 2 månader innan man fyllde, eller sprang runt med önskelista efter önskelista och tjatade på föräldrar?! Fast om man skulle göra det nu, får man nog ingenting. Haha. Skulle se lite dumt ut också :)

Sen har jag ju en egen överraskning också :) Men det berättar jag inte för omvärlden just nu. Tror många tankar kommer snurra nu:) Haha.

Tack och adjö. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0