Jobb, jobb och åter jobb!

Visst, ska inte klaga! :) Jag får jobba och tjäna pengar.
Men det komiska är att jag sökte tjänsten på 40%, och det känns som om jag jobbar 140%. Haha!
Men nu ihelgen jobbar jag, sen nästa helg har jag äntligen min första lediga helg sedan jag började i maj :)
Det ska bli skönt faktiskt.

Har även fått hem en hund, för ca 2 veckor sedan. En berner sennen valp på 6 månader. Hur go och underbar som helst :) Lite bångstyrig, men vilken valp är inte det?!
Dock va hon aldelles för smal när vi fick hem henne, man kände varenda kota och revben =/ Vettifan va dom förra ägare hade gjort med henne. Men nu äter hon rasfoder och har gått upp lite i vikt, så nu är hon jättefin, lilla Selma :)



Annars då?! Jo, sitter på jobbet :) Har precis ätit middag, så nu väntar man bara.
Är ju den "sovande helgen". Vilket betyder att jag ska sova här i natt och i morgon natt. Tur att man kan sova i andra sängar :)

Nej nu ska jag ta mig lite välförtjänt kaffe :) Och en cigg så klart :P

Kram/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0