Sommar!

Kan man må bättre?! Tveksamt. Solen skiner och det är varmt. SOMMAR!
Det är helt underbart. :)

Och så jobbet då. Det går bra. Än så länge.
Tar en aning på psyket, men vad gör man. Det är iaf ett jobb, och pengarna rullar in!
Man får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt.

Men en sak jag inte förstår är, att om något bra händer, så är det som att få en käftsmäll tillbaka, och något dåligt händer. Varför är det så?! Jag har då ingen aning iaf.

Nu är jag iaf glad. Så länge det är sommar och varmt!
Får försöka ta vara på solen lite mer. Dock går det ju inte att sitta hemma på balkongen om dagarna!
Det blir runt 40-50 grader varmt.(Sen lägger till och med termometern av.) Det är hemskt! Men det är tur att man är ledig i veckorna ganska ofta, då passar jag på att låna pappas husvagn. Där kan man ligga i solen och steka, utan att bli störd eller kokt inifrån! :)

Tycker lite synd om min "puckade" hund bara! Han har inte lärt sig att ligga i skuggan när det blir för varmt, utan ligger kvar i solen. Fast det är skönt när man är i husvagnen, bara att gå ner till vattnet och släppa honom!
Sen är han pigg igen :)

I morgon ska jag nog ner på stan med mamma en sväng :) Inte så ofta vi hittar på såna saker själva! Så får ta vara på dom stunderna! ♥

Och snart är det dags för alla födelsedagar också! Syrrans två barn, brorsan, Katta. Ojojoj! Nästan så man blir ruinerad :) Haha.

Nej nu är det dags att arbeta lite igen. Tack för mig!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0