Fy skäms...

Ja, det kan man lugnt säga! Nu va det alldeles för länge sedan jag skrev igen.. Och denna gång har det ju faktiskt hänt lite :)

Har fått jobb för det första! Som personlig assistent.. Känns kanon :) Blir mest jobb helger och kvällar, men ändå!
Det är inte helt fel :) Skönt att bara få göra något igen, inte gå hemma och dra benen efter sig! :)

Skulle ju ha flyttat den 15 maj också.. Men det blev inget.. Han jag skulle hyra av kom på dagen innan att han va allergisk mot hundar! Hmm.. Tydligen så pass allergisk att han inte skulle kunna bo där efter mig.. BULLSHIT! Hahaha! Men tur att han kom på det innan jag hann flytta in...




Tråkiga saker händer i livet! Tyvärr men så är det.. Och en del händelser kan man inte göra något åt, hur mycket man än vill..
Det som hände är hemskt och väldigt tragiskt. Inte direkt något man gör med mening!
Men gjort är gjort, förstår att det är svårt att förstå och släppa.. Det är det även för mig.. !


Tack för mig!
Kram M

Kommentarer
Postat av: Maddes bror!

vilket jävla skitsnack! du och hund ägaren kunde släppa saken på en gång! Skulle jag ha varit hund ägaren så skulle jag fan avliva hundjävelen! Ni skulle inte ha hund någon av er! Du borde skämmas!

2010-05-30 @ 14:02:06
Postat av: Mickis

Ja, ni får tro vad ni vill! Men ni vet inte alla detaljer. Och du har ingen aning om hur vi är mot våran hund! Och du känner inte hundägaren eller hunden! Så tycker inte du ska yttra dig faktiskt!

2010-05-30 @ 14:45:58
Postat av: Anonym

jo madde har betättat hur du är med din hund! Där har jag väl inget ett gnälla på men att en som inte ens kan ta hand om en rottis ska inte ha hund eftersom den nu bet ihjäl maddes katt!

2010-05-30 @ 15:34:34
Postat av: Mickis

Okej! Men då får du väl gnälla då, eftersom ni verkar veta bäst! Men nu är det så, att min hund är underbar, det tycker även Madde. Så ingen av er har rätt att "anklaga" mig när det gäller det.. Men fortsätt gärna!

2010-05-30 @ 18:38:17
Postat av: Anonym

Vem har pratat om din hund! Ingen har sakt något åt honom! jag pratar om den andra hunden du hade hand om! Så jag har inte nämt din hund. jag vet att Madde älskar Din hund!

2010-05-30 @ 20:44:05
Postat av: Mickis

Du har! Det gjorde du i första kommentaren! Du kanske ska tänka lite på hur du skriver isåfall!

2010-05-31 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0