Aj aj...

Har så ont i foten! Men konstigt när man inte har några sulor kvar på skorna. Och dessutom går snett.
Gått snett har jag alltid gjort, men varför inte skaffa inlägg? Haha, det kan man undra. Får väl helt enkelt skylla mig själv...

Sitter just nu på jobbet och latar mig. Skönt :) Längtar nåt så fruktansvärt till på torsdag. Min första lediga dag på 2 veckor. Herregud!

Och på lördag ska jag till syster och käka på kvällen :) Pappa och bror med respektive kommer också. Ska blir jättetrevlig :) Tack syster för att du kom ihåg lilla mig. Haha! <3

Och visst ja! Snart är det dags för tatuering. Oj, va pirrigt det blev!
Den här tatueringen har jag tittat på i ca 2 års tid. Så nu jävlar kör jag :) Men tid och datum säger jag inte... (För den som bryr sig :P)

För övrigt tycker jag hösten är kanonmysig! NOT... Iaf inte när det öser ner 23 timmar om dygnet. Det får gärna vara lite ruggigt/kyligt. Men inte regn. Och den stundande vintern står bara bakom hörnet.
Är ryktena sanna? Att vi kommer få en likadan vinter i år som förra vintern? Hmm... Det är ju inte direkt något man ser fram emot. Men naturen måste ha sin lag!
Vem vet, om 10 år kanske vi inte har någon snö och vinter alls. Kanske 25 plus grader på julafton.

Vet faktiskt inte om jag skulle tycka det är så jävla kul heller. Vinter är ändå vinter, och till vintern hör snö till. Och den här eviga väntan varje år. Kommer det bli snö på julafton?

Nej nu får jag väl göra någon nytta istället för att fundera så mycket. Har en vana att få huvudvärk när jag tänker för mycket :) Hehe!

Kram/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0