Höst...

Ja, nu kan man inte säga annat än att det är höst.
Kallt, ruggigt och man blir mer eller mindre deprimerad! Nu kan man bara invänta en lång och tråkig vinter.
Positiva klubben! Hahaha.

Fast det är ganska mysigt att vara ute med hundarna när löven börjar falla och det är lite småruggigt :)

Och förresten, från och med den 1 september har jag fått heltidstjänst. Glad?! Jajemen :)
Känner att det är väääldigt mycket jobb hela tiden. Mycket helger, men måste ju få ihop mina timmar !

Ska tatuera mig snart också. När, var och hur får ni reda på senare :) Är nervös redan nu. Det är illa. Haha!
Har ju bara en liten skit i nacken sen innan, så jag undrar hur detta ska sluta :P

Om en stund ska jag ner på stan och träffa mamma :) <3
Vi ska väl bara fika och snacka skit. Eller nåt. Hehe! Ska förbi bolaget också, och köpa mig ett par cider eller så !
 
Annars då. Jo det är ju fredag! Men och?! Vem bryr sig?! Ska ju upp kl halv 7 i morgon bitti. Suck...
Blir att lägga sig tidigt :)

Nej nu ska jag dra. Snart åka med bussen. (Är lat idag ;)

Kram /M

Kommentarer
Postat av: Katta

Man får vara lite deppig när det är höst. Fast du ska ju vara glad som jobbar inomhus. Ha ha. :-) puss

2010-09-10 @ 16:12:30
URL: http://biffenbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0