Onsdag...!

Japp. Idag är det onsdag. Och dessutom sol :) Härligt!

Imorgon får jag äntligen vara ledig. Ska bli så skönt :)

Och på fredag ska jag till min syster och umgås. Blev ditbjuden på mat på lördag kväll :) Men tar för mig och åker dit redan på fredag eftermiddag! Sover även kvar. Dom har juu några sängar över liksom. Hehe.
Kommer bli en kanonhelg :) (är ju ledig på lördag också. Tro det eller ej :P )

Har även fixat så vi får Mia Pia som vikarie på jobbet :) Hon skulle passa perfekt! Alltid glad och sprallig :)

Just nu sitter jag här och väntar på att kl ska bli halv 4, så man kan gå tillbaka till jobbet! Vill ha en cykel NU. Orkar seriöst inte gå fram och tillbaka till Brandkärr flera gånger per dag. Men men... Måste man så måste man!

Nu ska jag fortsätta med mitt Simpsons-maraton. :)
Kram/M

Kommentarer
Postat av: Katta

Härligt stumpan! Du förtjänar att vara ledig. Jag tror Mia-Pia passar som handen i handsken där. :) Puss och kram

2010-09-22 @ 13:25:54
URL: http://biffenbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0