Tjat, tjat...

Haha, nej då. Så farligt är det inte! Men för att Kattajina ska blir nöjd, får jag nog skriva ett par rader :)
Men om vadå? Som jag inte redan skrivit om?!

Kan väl ta helgen som va. I fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Skulle upp tidigt och jobba på lördagen. 8-16 en lördag, finns roligare saker att göra :P
På lördagkvällen va jag nere hos Katta och Robin en stund och tog ett par öl :) Trevligt. Sen skulle dom iväg på annan fest, då gick jag hem, eftersom jag skulle upp tidigt även i söndags.
Men vid 10-tiden hade jag så tråkigt så jag drog upp till syrran i Oppeby :)

Va där uppe till halv 1 ungefär. Snälla Anders hämtade mig. Kom hem till den trevligaste synen. Haha. Selma den lilla skiten hade kommit in i "påslådan", och dragit ut nästan ALLA platspåsar och slitit sönder. Hade jag kul?! Nej, knappast. Men hon var lika lycklig som alltid. Haha! Sötnos :)

Tog hundarna en liten runda och stupade i säng.

Söndag: 06.30 ringde telefonen. Men ställde om den till kl 7 :) Va trött som aldrig förr när jag vaknade. Glad att jag inte drack mer på lördagen. Haha.
Söndagen slutade med ett 13-timmars pass, 8-21 (Eftersom Elin va sjuk). Men det gick hyfsat fort, och jag va helt död när jag kom hem!

Ja det var iaf lite :) Nu blir det kaffe och hoppas på bättre tider. Haha!
Kram /M


Kommentarer
Postat av: Elin med Charlie

Jag var inte sjuk, jag var krasslig och ett 13 timmars pass lokade inte! :P Nu ska du se på förkyldning, men vilar upp mig till på fredag... så duschen blir på em idag om inte louise tar honom i duschstolen! Kööööösss

2010-09-15 @ 08:18:45
Postat av: Mickis

Hehe. Samma sak :P Du skulle ju inte jobbat 13-timmarspass?! :P

Det är bra det :) Hörde det. Börjar halv 4 sen. Hehe.

Puss

2010-09-15 @ 09:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0